Přikládáme oficiální češtinu pro tuto hru.
The Elder Scrolls V: Skyrim nás zavádí do provincie Skyrim, která
je součástí obrovského světa Tamriel.
Rozkládá se na severu a její panoráma tvoří převážně hory, sníh a
rozvaliny starých pevností. To ale není pro seveřany žádný problém.
Horší je, že byl starý král zavražděn a nezanechal po sobě
žádnéhodědice. Skyrim se tak ocitl ve spárechobčanské války. A ke
všemu se vrátili Draci. Prastará stvoření, která ze země vyhnal
esoterický kruh elitních bojovníků,zvaný The Blades. Řád po celá
staletí chránil rodovou linii Septimů a zajištoval mír a pokoj ve
světě. Draci byli dlouho pryč, ale teď jsou zpět, protože The
Blades už téměř neexistují. Ve starých knihách se píše, že draky
vyhnali takzvaníDovakiin - zrozenci z draka, později přejmenovaní
na řád The Blades. Hra není přímým pokračovatelem Oblivionu, ale
lehce na něj poukazuje. Uběhlo 200 let od doby, kdy se
znovunalezený dědic obětoval,aby zavřel brány Oblivionu.
Po smrti posledního Septima se The Blades stáhli do ústraní a byli
pomalu likvidování nebo umírali stářím. Bez smyslu neměli důvod k
existenci, a tak zanikli. Co nás čeká? Obrovský svět, volnost a
desítky hodin zábavy. Jak jsme u série TheElder Scrolls zvyklí.
Vývojáři se pustili do úplně nového enginu, který zobrazuje
dynamická světla a stíny s větší realističností. Umí vypočítávat
realistické sněžení a chytře kombinovat různé druhy počasí. AI,
přepracované chování umělé inteligence, které umožní lépe nastavit
charaktery postav a vytvářet vztahy mezi nimi. Vylepšené animace.
Vše je vypracováno s pomocí technologieHavok, což dovoluje Bethesdě
tvořit realistické reakce postav. Konverzovat tak můžete s NPC
rovnou za chůze Propracovanější soubojový systém. S nepřáteli se
budete bít obouruč: mohou to být dva meče,zbraň a štít, kouzlo a
štít, či například dvě kouzla. Vše půjde patřičně kombinovat. Další
krok k realističnosti hry. Mechanismy rozhovorů jsou od základu
pozměněny. Např,: v průběhu rozhovoru bude postava, s kterou právě
hovoříte, pokračovat v činnosti, kterou až dosud dělala. Již žádné
strnulé pohledy do prázdna. Draci nejsou symbolem hry náhodně.
Budou jednou z hlavních součástí dějové linie ivolně pohybující se
stvoření po provincii. Pokud draka zvládnete a zabijete, takse jeho
duše stane součástí vaší postavy a odemkne část příkazu v dračím
jazyce. Tyto příkazy pak bude možné použít např.: k odehnání
nepřítele, nebo se budeteumět teleportovat z místa na místo.