Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se lišit od skutečnosti.
Recenze spokojených zákazníků:
rychlé
Ověřený zákazník
Fotoaparát Fujifilm Instax Wide 300 camera EX D
Fujifilm Instax Wide 300 camera EX D patří mezi instantní
fotoaparáty. Stačí jednou stisknout a fotografie o velikosti kreditní
karty 62 x 99 mm jsou hotové. Fotografie jsou tištěny na filmu Fujifilmu
Color Instax Wide glossy
o obsahu 10 nebo 20 fotografií. Fujifilm je vybaven automatickým
bleskem pro krásné a jasné snímky.
SPECIFIKACE A STRUČNÝ POPIS FUNKCÍ…
Kód: 561382PN: 16445795Výrobce: FujifilmZáruka: 2 roky
Výrobek pochází z oficiální české distribuce.Více informací…
Aktuálně není v nabídce
Popis produktu
Fujifilm Instax Wide 300 camera EX Dpatří mezi instantní fotoaparáty. Stačí jednou stisknout a
fotografie o velikosti kreditní karty 62 x 99 mm jsou hotové.
Fotografie jsou tištěny na filmuFujifilmu Color Instax Wide glossyo obsahu 10 nebo 20 fotografií. Fujifilm je vybaven automatickým
bleskem pro krásné a jasné snímky.
SPECIFIKACE A STRUČNÝ POPIS FUNKCÍ Velikost filmu 86 x 108 mm Velikost snímku 62 x 99 mm Objektiv - vysouvací, 2 konstrukční části, 2 optické
členy, f = 95 mm, 1:14 Hledáček - real image, 0.37x, s ostřícím bodem Kontrola expozice - automatická, LV5.0 - 15.5 (ISO800),
světlá-tmavá kontrola expozice ±2/3EV Ostření blízko 0,4 m - 3 m Ostření 3 m - nekonečno Možnost přepnutí: normal/krajna Automaticky nastavitelná rychlost závěrky 1/64 - 1/200 sec. Možnost nastavení světlejší/tmavší foto +-2/3EV
PARAMETRY: Hmotnost: 162 g Rozměry š x v x h (mm): 178,5 x 94,5 x 117,5 Velikost snímku: 62 x 99 mm Velikost filmu: 86 x 108 mm Blesk: zabudovaný, automatický Zdroj napájení: 4XAA 1.5 V alkalické baterie
Účelem analytických cookies je zjistit, jak uživatelé webové stránky používají a sledovat jejich návštěvnost. Tyto funkce nám umožňují zlepšit kvalitu a obsah webových stránek.
Konverzní a trackingové
Tyto soubory cookies umožňují společnosti analyzovat výkon různých prodejních kanálů.
Marketingové
Tyto soubory cookies slouží k marketingovým účelům, přičemž shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamních sdělení zájmům uživatelů webových stránek.