Recenze spokojených zákazníků:
Ověřený zákazník
Rozhraní VE.Direct na Bluetooth pro monitorování zařízení
Victron Energy na vašem mobilu, tabletu či jiném kompatibilním
zařízení.
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace
o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty, a dokonce
i výrobky Victron Energy konfigurovat. Dongle
spolupracuje s VictronConnect App, k dispozici je pro
Android a iOS zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Rozhraní: VE.Direct, Bluetooth
Kompatibilita: všechny produkty Victron, které mají
vestavěný VE.Direct port
Barva: černá
Užitečné odkazy:
VictronConnect - Průvodce konfigurací (CZ -
Google Translate překlad)
Poznámky k instalaci:
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color
Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň
používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety:
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam
zařízení najdete v příručce VictronConnect.
Postup spárování:
Výchozí kód PIN je 000000 (6x nula).
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém
horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000
stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy:
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou
LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji:
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle
současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k
dongle, a zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je
výrobek Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je
připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování
kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle:
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném
prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování
Bluetooth. Zkuste znovu spárování párování tak, že nejprve
odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak
zvolte funkci Bluetooth. Klikněte na ikonu vedle "VE.Direct LE"
zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete
aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky.
Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte
produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní
byste měli být nyní připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle:
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát,
že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato
aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny
kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se může opakovat,
dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k
dongle.
Pokud se proces aktualizace přeruší, jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
Android
Postupujte podle pokynů v PDF návodu (Update/aktualizace
firmwaru).
iOS
1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace.
2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen přejděte do iPhone/iPad
Bluetooth nastavení a odeberte dongle ze seznamu spárovaného
příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte
druhým krokem.