Elektronická licence určená pro platformu Steam | PC
Jedná se o dodatek a je nutné vlastnit základní hru Total War
Warhammer II v platformě Steam!
Shadow & The Blade (Stín a čepel) je balíček legendárních šlechticů
pro hru Total War: WARHAMMER II. Představuje MaluseTemnou čepel a
Pána smrti Snikche, každého s vlastními cíli, mechanikami,
jednotkami a herním stylem. Do čela svých vlastních frakcí se
postaví dva noví legendární šlechtici: Malus Temná čepel
vládneměstu Hag Graef v říši temných elfů a Pán smrti Snikch je
vůdcem skavenského klanu Eshin.
Každý legendární šlechtic do hry přinesevlastní jedinečné frakční
mechaniky, řetězce úkolů, legendární předměty, stromyschopností a
příběhy v kampani. Temnýmelfům i skavenům přidává nové mocné
jednotky a hrdiny. Sadističtí váleční štváčiz Hag Graefu získají
smrtící válečné vozy a bolestí svírané Medúzy. Klan Eshina jeho
jednotky inspirované asasíny dostanou družstva se zbraněmi plnými
chaotitu, rafinovaná maskovací kouzla a nenápadnou, ale vražednou
pěchotu. Představujenové elitní proslulé jednotky, které budou
napříč Novým i Starým světem pustošitřady tvých nepřátel. Oba
šlechtice je možné využít v kampani, v bitevním režimui ve
vlastních bitvách. Patří rovněž mezi hratelné postavy v Říši
smrtelníků, obrovské kampani přístupné všem, kdo vlastní hru Total
War: WARHAMMER nebo TotalWar: WARHAMMER II. Tz’arkan, ten,
kterýpije světy, unikl ze svého věčného vězení v pustinách Chaosu,
jen aby skončil neoddělitelně spojený s tou samou osobou,která ho
osvobodila: krutým a násilnickým Malusem Temnou čepelí. Pán noci z
klanu Eshin vycítil potenciál, jenž tkví v této démonické entitě, a
vyslal svého nejdůvěryhodnějšího zabijáka, Pána smrti Snikche, aby
démona vystopoval a odhalil jeho pravou moc.
Malus Temná čepel (Hag Graef)
Speciální frakční mechaniky
Posedlost
Aby potlačil posedlost Tz’arkanem, musíMalus neustále pít elixír
zpomalující vliv, který démon nad jeho myslí získává.Za požití
tohoto elixíru sice draze platí, recept na něj mu však jeho pán
Malekith s potěšením věnuje. Tedy pokud mu Malus pomůže v jeho
snahách o ovládnutí Víru. V bitvách nastávají situace, kdy
můžeMalus navzdory očividnému nebezpečí dovolit tomu, který pije
světy, aby na krátkou dobu získal kontrolu nad jeho myslí.Démon
totiž znásobí jeho už tak legendární brutalitu. Snaha zvládnout
závislostna zdánlivě neomezené moci nicméně vedek tomu, že je Malus
v průběhu kampaně nucen čelit zoufalým výzvám, které vyplývají z
toho, jak se snaží si znovu vybojovat vládu nad svou duší.
Výprava Temné čepele
Na počátku hry Malus vládne mocnému městu Hag Graef a zároveň stojí
v čele expedičních sil s podporou Černé archy, kterépůsobí na druhé
straně světa. V úvodních fázích této kampaně hráč čelí rozhodnutí,
jestli si uchovat kontrolu nad Hag Graefem, nebo se města vzdát a
na oplátkuzískat tučný obnos. Budeš si muset vybrat mezi dvěma
odlišnými začátky kampaně,přičemž nabídka, kterou Temná čepel
dostane, se bude jen těžko odmítat. Žonglování s machinacemi se
nevyhneš.
Tz'arkanův šepot
Malus Temná čepel je ztělesněním nenávisti a nemilosrdnosti, což
jsou vlastnosti, které ďábelská brutalita démona Tz’arkana ještě
podněcuje. Zatímco Malus vedesvůj neutuchající vnitřní boj, démon
seho pokouší manipulovat k tomu, aby se dopouštěl
nepředstavitelných masakrů a krutostí. V rámci nového systému misí
má Malus možnost poddat se démonovu temnému našeptávání a na
oplátku může získat jedinečné a mocné odměny v podobě
předmětů,následovníků a dalších pokladů.
Nové jednotky a postavy
Malus Temná čepel (legendární šlechtic)
Malus je těžce obrněný bojovník, který exceluje v boji zblízka, a
jeho mocný Khainův warpový meč dokáže prorážet zbroje.Do bitvy
jezdí na zuřivém chladnokrevném jménem Zášť a z jeho sedla zasévá
strach do srdcí svých nepřátel. To vše z nějna bojišti dělá
děsivého protivníka. Malus disponuje unikátní, i když
nákladnouschopností, která mu umožňuje změnit sev démona Tz’arkana,
toho, který pije světy. Takto si může obnovit zdraví, posílit své
statistiky a významně pozměnit své schopnosti v bitvě.
Lepší krotitel bestií (šlechtic)
Temní elfové jsou již dlouhou dobu odborníci na krocení zvířat a
šelem. Lepší krotitelé besti pak v této oblasti prokazují největší
talent i schopnosti. Krotitelé bestií mají významnou výhodu
zejménaproti velkým cílům, což z nich činí mocné nástroje v boji
proti obzvlášť početným jednotkám velkých nepřátel.
Pán (hrdina)
Pánové jsou nižší šlechta společenství temných elfů. Tito hrdinové
jsou mistři boje s kopím a štítem, kteří dokáží způsobit větším
cílům obrovské škody, díky vysoké obraně proti útokům zblízka
zvládnou ustát strašlivé rány a jejich schopnost Strážce jim dává
možnost ochránit postavy ve svém okolí.
Vůz běžců zkázy
Tyto rychlé a smrtící válečné stroje protínají bojiště a hledají
kořist, kterouby mohli pronásledovat a následně zabítči zotročit.
Silné harpuny, kterými jsouvozy vybaveny, z nich dělají jednotku
plně specializovanou na lov monster a schopnou porazit i tu
nejmocnější bestii.
Medúzy krvavé msty
Medúzy krvavé msty, které jsou uvězněnév bolestmi svíraných hadích
tělech, představují na bojišti opravdu hrozivou podívanou. Tato
strašlivá kroutící se monstra najdou nejlepší uplatnění za přední
linií, kde mohou plně využívat své mocné útoky na dálku k likvidaci
nepřátel. Jejich nemilosrdné útoky na krátkou vzdálenost jsou však
přinejmenším stejně silné.To z nich dělá užitečné hybridní
jednotky, které v nepříteli vyvolávají strach ahrůzu.
Svatyně krvavé msty
Temnou magií poháněná svatyně krvavé msty se šine po bojišti a
svými pasivními schopnostmi, aurou agonie a aurou nadšení,
povzbuzuje spojence a demoralizuje nepřátele. Medúza na ní má ze
své vyvýšenépozorovatelny mnohem lepší pozici pro sesílání
smrtícího pohledu.
Siréna rudé zhouby (Medúza krvavé msty –proslulá jednotka)
Siréna rudé zhouby je ztělesněným strachem. Tato jedinečná Medúza
může použít schopnost plošného poškození, která rozdrtí nepřátelské
jednotky v oblasti okolo ní, což z ní v boji zblízka dělá
extrémněnebezpečného protivníka.
Rakarthovi pustošitelé (Vůz běžců zkázy– proslulá jednotka)
Rakarthovi pustošitelé jsou nejlepší jednotkou běžců zkázy v Clar
Karondu. Tentoválečný vůz určený pro boj proti velkýmcílům vždy
žízní po nové krvi. Oproti obyčejným vozům je dodatečně vyzbrojený
ostnatými sítěmi, které zpomalují nepřátelské jednotky a zvyšují
tak jeho vražedný potenciál.
Khainovy vrány (Harpyje – proslulá jednotka)
Všechny harpyje neustále hledají nové maso, ale Khainovy vrány jsou
z nich všechnejvíce nenasytné. Regenerační schopnosti získávají
tím, že nepřátelům uštědřují rány, čímž zlepšují svou vlastní
schopnost přežití. Požíráním útrob nepřátelských jednotek
vyvolávají u nepřátelskýchjednotek hrůzu.
Pán smrti Snikch
Speciální frakční mechaniky
Temná jednání
Pán smrti Snikch a jeho agenti jsou nejobávanějšími tajnými špiony
na světě. Jsou schopní podvratných akcí, které by jenmálokdo jiný
dokázal. Každá postava z klanu Eshin může vykonávat mnohé akce
temných jednání proti nepřátelům v kampani,a to se 100% úspěchem.
Akce mohou mít širokou škálu výsledků, od jednoduchých krádeží
předmětů nebo peněz až po špionáž, vyvolání rebelie či zabití. Sám
pán smrti je dokonce schopný vypálit celé město!
Smlouvy s většími klany
Nespatření vůdci skavenstva v Radě Třináctky se neustále snaží si
vzájemně působit potíže a vrážet kudly do zad. Pokud se objeví
problém, který vyžaduje vážnoupozornost, větší klany se obrátí na
klanEshin, aby za ně vykonal jejich špinavou práci. Tyto smlouvy
zajišťují klanu Eshin peníze, jídlo a zvyšují u dotyčnýchklanů jeho
reputaci. Tím klan získává bonusy a snižuje náklady na pořízení
specializovaných jednotek od větších klanů.
Nové jednotky a postavy
Pán smrti Snikch (legendární šlechtic)
Pán smrti Snikch díky svým nepřekonatelným schopnostem utajení a
nezměrnému soubojovému mistrovství exceluje v boji s ostatními
postavami, obzvlášť pokud jsou zranitelné nebo již utrpěly
poškození. Sesvými vražednými truchlícími čepelemi dokáže zbroji
svého cíle při kontaktu okamžitě ubrat 50 %. Snikch rovněž
disponuje schopnostmi předsunutého postavení a plížení, které ještě
více upevňují jeho roli nejvyššího skavenského mistra zabijáka.
Mistr zabiják (šlechtic)
Mistr zabiják vyniká po vzoru Snikche vsoubojích s nepřátelskými
postavami na krátké vzdálenosti, ale zároveň se může spoléhat na
své útoky prováděné z dálky pomocí vrhacích hvězdic, s nimiž
likviduje nepřátele z odstupu. Široká škála schopností, jako jsou
předsunuté postavení,plížení a maskovací bomby, z něj dělá
smrtonosného velitele přepadů ze zálohy, kterými můžeš překvapit
své nepřátele.
Eshinský čaroděj (hrdina)
Eshinští čarodějové jsou mistři v uměnírychlé smrti, kteří
využívají magii utajení na podporu svých spojenců z týlu bojiště.
Tato nová škola magie se soustředína maskovací kouzla a řízení
bojiště. Umožňuje tím ovládat tempo a průběh bitvytak, aby sloužily
potřebám skavenů.
Eshinské trojice
Jen ti nejoddanější zabijáčtí učni postoupí do hodnosti trojice.
Tito skvěle vytrénovaní a smrtící válečníci jsou všestrannou
alternativou svých bratří z řad klanových krys a bouřné havěti.
Nejlepší uplatnění nacházejí za předními řadami, kde může plně
vyniknout jejich schopnostodhalovat mezery a slabiny
nepřátelskýchlinií. Jejich zbroj sice není nejsilnější, ale tento
nedostatek vynahrazují svými schopnostmi předsunutého postavení
aplížení. Schopnostmi, které posilují jejich úskočnost na bojišti.
Moždíř jedovatého větru
Tyto pojízdné moždíře se plní výbušnýmikoulemi s jedovatým větrem,
které je možné vystřelovat do mnohem větší vzdálenosti než jejich
koulometačské ekvivalenty.Tato jednotka dokáže nepřátelům
působitdlouhotrvající poškození, jelikož je dusí smrtícím
chaotitovým plynem, a škodínaráz širokým řadám nepřátel.
Zbraňová družstva s warpmlýnky
Zbraňová družstva s warpmlýnky vrtají dozemě i do nepřátel.
Spoléhají se na silné aktivní schopnosti, které mají na bojišti
devastující účinky. Jakmile své nepřátele přikovají vyvolanými
otřesy k zemi, mohou jejich vrtáky prorazit i nejtěžší brnění… za
předpokladu, že se k nim družstvo dokáže dostat. Tato jednotka může
rovněž likvidovat hradby sídel, rozrážet kámen na kusy s malým
ohledem na to,jestli jsou přátelské či nepřátelské.
Lavinové moždíře (Moždíře jedovatého větru – proslulá jednotka)
Tato vzácná pekelná zařízení mohou z velké vzdálenosti střílet
speciální koule,které explodují ještě ve vzduchu a působí
devastující poškození prorážející zbroj všem jednotkám, které mají
tu smůlu, že se nacházejí v palebné linii.
Visktrinovo družstvo smrti (Běžci smrti– proslulá jednotka)
Visktrinovo družstvo smrti patří ve svých šicích k elitě a vyniká
ve špionážníchakcích. Tito bojovníci jsou oděni do lehkého brnění,
které jim však zajišťuje značnou pohyblivost. Se svými věrnými
truchlícími čepelemi dokáží způsobit obrovská průrazná zranění a
zároveň využívajísvé elitní bojové mrštnosti k tomu, abynepřátelům
co nejvíce ztížili protiúder.
Ishkovy trojice (Eshinské trojice – proslulá jednotka)
Ishkovy trojice následují učení Ishky Rychlodrápa, který byl kdysi
Pánem noci klanu Eshin. Tyto jednotky mají schopnostvyvolat na
bojišti svou kopii, která slouží jako návnada k oklamání nepřátele.
Ve stejnou chvíli se mohou stahovat i útočit. Jejich smrtící
schopnosti jsou ideální pro boj proti velkým cílům.
Návod na aktivaci elektronického klíče pro Steam:
1. Nainstalujte si program Steam – ke stažení zde:
https://store.steampowered.com/about/?l=czech a klikněte na
„NAINSTALOVAT SLUŽBU STEAM“.
2. Jestliže ve službě Steam nemáte účet, klikněte po spuštění
aplikace na „VYTVOŘIT NOVÝ ÚČET a pokračujte dle pokynů.
3. Následně se přihlaste se ke svému účtu ve službě Steam.
4. Na obrazovce Steamu klikněte vlevo dole na tlačítko „+ PŘIDAT
HRU“ a zvolte si „AKTIVOVAT PRODUKT VE SLUŽBĚ STEAM“.
5. Postupujte podle pokynů na obrazovce a zadejte aktivační klíč a
dokončete aktivaci.
6. Produkt zobrazí na levé straně obrazovky v sekci knihovna her.
7. V případě her můžete začít stahovat hru, kterou budete po
stažení moci spustit.
8. V případě dobití peněženky se doplní kredit na účtu.