ESD Degrees of SeparationESD Degrees of SeparationESD Degrees of Separation
Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se lišit od skutečnosti.

Recenze spokojených zákazníků:

Ochota, vstřícnost, zájem vyhovět ☺

Ověřený zákazník

ESD Degrees of Separation

Elektronická licence určená pro platformu Steam Degrees of Separation je 2D logická plošinovka, ve které dvojice hrdinů Ember aRime využívá svých protikladných schopností ovládat teplo a chlad k překonávánípřekážek. Na společné cestě se vzájemněpoznávají  a dozvídají se více o osudu svých světů. span>Charakteristika: 2D dobrodružná plošinovka. Obdivuj světy vytvořené…
Kód: 2419944PN: 5799Záruka: 2 roky
Produkt pochází z oficiální české distribuce.Více informací…
439   včetně DPH
Cena bez DPH: 363 Kč
Nákup po telefonu
+420 587 407 456
Elektronická licence
Kdy zboží dostanu?termín / cena přepravy
Na prodejně v Olomouci (po objednání)již 3.5. / ZDARMA!
Přepravní službou (ČR)7.5. / od 120 Kč
Uvedený termín je průměrná doba doručení uvedenou službou.

Popis produktu

Elektronická licence určená pro platformu Steam

Degrees of Separation je 2D logická plošinovka, ve které dvojice hrdinů Ember aRime využívá svých protikladných schopností ovládat teplo a chlad k překonávánípřekážek. Na společné cestě se vzájemněpoznávají  a dozvídají se více o osudu svých světů.

span>Charakteristika:

2D dobrodružná plošinovka. Obdivuj světy vytvořené v překrásné 2D grafice a vpodmanivém výtvarném stylu postaveném nakontrastech tepla a zimy. Inovativní vyprávění příběhu. Objev potenciál, jaký vsobě skrývá dvojice hrdinů Ember a Rime, a ponoř se do hlubokého příběhu z dílny uznávaného herního scenáristy Chrise Avellona.  Rébusy a překážky. Procházej jedinečnými světy a řešením složitých rébusů přirozeně proměňuj situace a prostředí kolem sebe.  Kooperativní způsob hry. Využívej schopnosti hrdinů Ember a Rimekaždého zvlášť nebo v týmu, v režimu pro sólo hráče i v kooperativním multiplayeru, k ovlivňování herního prostředí celou řadou způsobů. Nelineární úrovně. Cestuj rozličnými krajinami, z nichž každápředstaví nový herní mechanismus, v jedinečném souznění hratelnosti, příběhu a postav, které procházejí vlastním vývojem.
Srdcem hry, která byla od počátku vyvíjena pro režim jednoho hráče i kooperaci,je dojemný příběh z pera veterána herního průmyslu Chrise Avellona o neobvyklé dvojici hrdinů. Ember ovládá žár, zatímcoRime je pánem chladu. Jejich vzájemná souhra na pozadí malebných krajin, kdy svých unikátních schopností využívají sólově i v kombinaci k vytváření poryvů větru, zmrzlých řek nebo řízených explozí, jim na cestě zajímavými světy pomůže překonávat nejrůznější překážky. Díky svým jedinečným talentům se v různých fázích svého dobrodružství i vztahu naučí spoléhat jeden na druhého.

Parametry

Datum vydání hry (filtr)26.6.2019
Herní platforma ESDSteam