MS Office 365 Business Premium 32-bit/x64 Czech + AV Bitdefender + MS bezdratovy set klavesnice + mys
Obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se lišit od skutečnosti.

Recenze spokojených zákazníků:

Dostupnost zboží v daném regionu.

Ověřený zákazník

MS Office 365 Business Premium 32-bit/ x64 Czech + AV Bitdefender + MS bezdratovy set klavesnice + mys

MS Office 365 Business Premium + AV Bitdefender + klávesnice a myš K této licenci dále obdržíte AV Bitdefender a MS bezdratový set klávesnice + myš. ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE Počet licencí: 1 Délka licence: 12 měsíců Počet zařízení: 15 (5 x PC/Mac, 5 x mobil, 5 x tablet) Office 365 Business Premium zahrnuje: Sada Office Word, Excel, PowerPoint…
Kód: 2209414PN: KLQ-00413Výrobce: MicrosoftZáruka: 2 roky
Výrobek pochází z oficiální české distribuce.Více informací…
4 299   včetně DPH
Cena bez DPH: 3 553 Kč
Cena po registraci:
4 199 Kč
Cena bez DPH: 3 470 Kč
Nákup po telefonu
+420 587 407 456
Skladem
Kdy zboží dostanu?termín / cena přepravy
Na prodejně v Olomouci (po objednání)již 25.4. / ZDARMA!
Přepravní službou (ČR)již 26.4. / od 99 Kč
Na výdejním místě (ČR)29.4. / od 99 Kč
Uvedený termín je průměrná doba doručení uvedenou službou.

Popis produktu

MS Office 365 Business Premium + AV Bitdefender + klávesnice a myš

K této licenci dále obdržíte AV Bitdefender a MS bezdratový set klávesnice + myš.

ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Počet licencí: 1
Délka licence: 12 měsíců
Počet zařízení: 15 (5 x PC/Mac, 5 x mobil, 5 x tablet)

Office 365 Business Premium zahrnuje:

Sada Office
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint, OneDrive, OneNote, Publisher (jenom PC), Skype pro firmy, Access (jenom PC), Exchange, Teams

Mějte vždycky nejnovější verze známých aplikací Office bez ohledu na to, jaké zařízení používáte – licence pokryje až 5 počítačů PC nebo Mac, 5 tabletů nebo 5 telefonů jednoho uživatele.

Ukládejte, synchronizujte a sdílejte soubory online, aby byly neustále aktuální. Dokumenty navíc můžete v reálném čase upravovat společně s ostatními uživateli. Díky podrobným doprovodným materiálům vám nastavení uživatelů nebude dělat žádné potíže a všechny služby budete moct začít rychle používat. Office 365 se za vás stará i o IT.

A také tyto online služby

E-mail a kalendáře
Používejte prvotřídní e-mailové služby ve známém prostředí Outlooku s mnoha funkcemi na svém stolním počítači nebo přes webový prohlížeč. Získejte 50GB poštovní schránku pro každého uživatele a posílejte přílohy až do velikosti 150 MB.

Ukládání a sdílení souborů
OneDrive pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB úložiště na OneDrivu, ke kterému se dostane odkudkoliv a na libovolném zařízení. Můžete jednoduše sdílet dokumenty s ostatními uživateli v rámci organizace i mimo ni a určovat, kdo může jednotlivé soubory prohlížet a upravovat.

Online konference
Pořádejte online schůzky se zvukem a videem s možností jednoduchého sdílení obrazovky a HD videokonferencí.

Zasílání rychlých zpráv a spojení se Skypem
Komunikujte pomocí zpráv, hlasových hovorů a videohovorů a informujte ostatní o svojí dostupnosti prostřednictvím online stavu. Sdílejte s uživateli Skypu informace o stavu, zprávy a hlasové hovory.

Centrum pro týmovou práci
Propojte své týmy v pracovním prostoru Microsoft Teams pro Office 365, kde najdete pohromadě chat, obsah, nástroje i lidi, takže budete mít okamžitý přístup ke všemu potřebnému.

Podniková sociální síť
Software pro spolupráci Yammer a firemní aplikace umožňují zaměstnancům, aby se spojili s těmi správnými lidmi, sdíleli informace mezi týmy a organizovali projekty tak, aby probíhaly lépe a rychleji.

Intranet a týmové weby
Informujte a zapojte celou organizaci a zajistěte lidem přístup k obsahu, odborným znalostem a procesům na týmových webech. Prezentujte důležitá sdělení na vizuálně atraktivních komunikačních webech.

Office Online
Vytvářejte a upravujte wordové, onenotové, powerpointové a excelové dokumenty v prohlížeči.

Správa práce
V Planneru můžou vaše týmy jednoduše vytvářet nové plány, uspořádávat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory, chatovat o pracovních záležitostech a získávat aktuální informace o průběhu prací.

Profesionální digitální nástroje k vyprávění příběhů
Sway je nová aplikace Office 365, ve které můžete jednoduše vytvářet působivé interaktivní webové dokumenty, prezentace, bulletiny, školení a další materiály, a to přímo na svém telefonu, tabletu nebo v prohlížeči. Swaye se snadno sdílejí a vypadají skvěle na každé obrazovce.

Inteligentní hledání a zjišťování
Dejte prostor kreativitě ve vaší organizaci díky vyhledávání v rámci Office 365 pomocí individuálních přehledů. Výkonný Microsoft Graph vám pomůže najít obsah a odborné znalosti na základě toho, s kým jste ve spojení a s kým spolupracujete. Získejte přístup k inteligentnímu hledání v řadě prostředí včetně SharePointu, Delvu a aplikací Office.

Řízení pracovního dne
Microsoft StaffHub je vytvořený na míru pro pracovníky z Firstline Workforce, kterým pomáhá řídit náplň pracovního dne – spravovat pracovní rozvrh, sdílet informace a připojit se k dalším aplikacím a prostředkům, které se vztahují k jejich práci.

Automatizace pracovního postupu
Microsoft Flow vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami: můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a ještě mnohem víc. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti.

Vývoj webových a mobilních aplikací
S PowerApps můžete rychle vyvíjet a publikovat firemní webové a mobilní aplikace na míru. Vyberte si ze šablon nebo začněte s tvorbou od začátku a vaše obchodní data získají nový rozměr. Nepotřebujete žádné programátorské znalosti.