POUZE PRO NETBOOKY ACER!!!!
AA 3YCI ASPIRE ONE (1st year ITW) BOOKZáruku můžete dokoupit a zaregistrovat do 365 dnů (!!!) od data
zakoupení notebooku MOŽNO ZAREGISTROVAT
ZDEAcerAdvantage je program prodloužené záruky na výrobky Acer, který
je neobyčejně úspěšný v zemích, v nichž byl zaveden. V současné
době je rozšířen a nabízen ve všech zemích Evropského hospodářského
společenství.
AcerAdvantage je evropský program, který lze zakoupit k výrobkům
Acer, jako např. notebookům, osobním počítačům, LCD monitorům,
projektorům, serverům a diskovým polím.
Nabízí tříletou prodlouženou záruku v několika variantách (v
závislosti na výrobku a zvoleném typu prodloužené záruky. Další
informace naleznete na webových stránkách pro příslušnou řadu
výrobků), jako např.: servis v servisním středisku Acer nebo u
zákazníka, různé časy odezvy od 4 hodin do 2 dnů, různé pokrytí od
5 do 7 dnů v týdnu a od 9 do 24 hodin denně, opravu v krátké lhůtě
podle programu AcerAdvantage pro prioritní zákazníky a dočasnou
náhradu tak, aby vždy byla zaručena nejvyšší možná dostupnost
zakoupeného výrobku.
Dále vám nabízí mnoho dalších výhod, jako např. bezplatné opravy
náhodných poškození pro notebooky a lhůtu opravy do pěti pracovních
dnů, bezplatnou podporu prostřednictvím telefonu, faxu nebo
elektronické pošty po celou dobu platnosti tříleté prodloužené
záruky.
Cílem programu AcerAdvantage je přesvědčit zákazníky společnosti
Acer, že se mohou vždy spolehnout na přesně zaměřenou a včasnou
pomoc po dobu tří let v jakékoli zemi Evropského hospodářského
společenství a že tedy budou moci optimálně využívat výrobek, který
si zakoupili.
Zákazníci, kteří si koupí program AcerAdvantage k výrobku Acer,
musí jednoduše aktivovat smlouvu na webových stránkách
www.acer-ee.com nebo telefonicky v Evropském Call Centru (anglicky
nebo německy). Aktivace může být vyřízena i prostřednictvím
prodejce. Dále musí poslat podepsanou přihlášku spolu s prodejním
dokladem v obálce, která je součástí balíčku AcerAdvantage.
Společnost Acer zašle zákazníkovi kopii osvědčení o prodloužené
záruce s veškerými identifikačnímu údaji o výrobku. Rozšířené
záruky, individuální služby a Evropské Call Centrum jsou součástí
integrované strategie "Péče o zákazníky", kterou společnost Acer s
úspěchem zavedla na trhu se záměrem upevnit vztahy se zákazníky a
dosáhnout jedinečné úrovně řízení vztahů se zákazníky. Vaše práce
si zaslouží ochranu a společnost Acer Vám nabízí možnost průběžně
používat naše výrobky v rámci programu prodloužené záruky
AcerAdvantage.